Rozkoszyk.pl

Strona zawiera treści przeznaczone dla osób pełnoletnich

Czy masz ukończone 18 lat?

SEO lokalne a branża erotyczna – sukces w dotarciu do klientów w pobliżu!

SEO lokalne a branża erotyczna – sukces w dotarciu do klientów w pobliżu!

 SEO lokalne a branża erotyczna – sukces w dotarciu do klientów w pobliżu!

Jesteś producentem prezerwatyw? A może prowadzisz sex shop, klub nocny lub agencję towarzyską? Chciałbyś dotrzeć do nowych klientów w pobliżu? W takim razie dowiedz się, czym jest dokładnie lokalne SEO. Chcesz się dowiedzieć, jak wygląda pozycjonowanie stron internetowych? W naszym artykule wyjaśniamy, jakie są korzyści z posiadania wizytówki w Google Moja Firma!

Lokalne SEO a branża erotyczna – co należy wiedzieć?

W celu zwiększenia widoczności stron WWW na konkretne zapytania w wyszukiwarce wdraża się lokalne SEO. Działania opierają się na pozycjonowaniu strony na konkretną lokalizację, a zatem:

  • miasto,
  • region,
  • dzielnica.

Istotne są poza tym działania wspierające lokalne SEO. Dzięki wysokiej pozycji w wyszukiwarce, użytkownicy Internetu łatwo znajdą stronę Twojego biznesu. Jest to pomocne w przypadku, gdy chcą znaleźć firmę lub usługę w pobliżu. Aby znaleźć w swojej miejscowości specjalistę z branży erotycznej, wystarczy wpisać:

  • sex shop Lublin,
  • agencje towarzyskie Warszawa,
  • kluby nocne Wrocław.

Warto wiedzieć, że internauci nie zawsze wprowadzają frazę z lokalizacją. Zwykle to Google pokazuje im oferty w sąsiedztwie. Co to oznacza? Że internauta na przykład ze Szczecina wpisze w wyszukiwarkę „sex shop”, a na podstawie jego lokalizacji Google wskaże wyniki dla wszystkich firm działających w pobliżu.

Reklamować się w Internecie można na wiele sposobów. Pomocna będzie strona internetowa, blog z artykułami czy obecność w Social Media.

SEO lokalne a branża erotyczna

Lokalne SEO jest szczególnie polecane firmom, które działają w branży erotycznej czy są producentami prezerwatyw. Sprawdzi się zarówno w małych firmach, jak i dużych sieciach na przykład agencji towarzyskich czy sex shopów, prowadzących działalność stacjonarnie w konkretnej miejscowości czy województwie. Jeśli Twój biznes funkcjonuje w różnych miastach, to pozycjonuj je na dane lokalizacje.

Wszystko o lokalnej optymalizacji!

Optymalizacja strony internetowej Twojej firmy pozwoli Ci zbudować lokalną widoczność. Wystarczy, że zamieścisz takie informacje jak:

  • nazwa firmy,
  • dane kontaktowe,
  • godziny pracy.

Powyższe informacje muszą się znaleźć w zakładce „Kontakt”. Dzięki danym kontaktowym w stopce, będą się one pojawiać również na podstronach. W ten sposób roboty wyszukiwarki lepiej zrozumieją stronę WWW Twojego biznesu. Ważne, abyć oznaczył dane kontaktowe danymi strukturalnymi, a zatem schema.org. Użyj koniecznie fraz z lokalizacją. Przykłady:

  • miasto – sex shop w Lublinie,
  • dzielnica – agencja towarzyska na Woli,
  • region – klub nocny w mazowieckim.

Dane informacje na temat lokalizacji muszą się znaleźć w tagach title oraz nagłówkach H1. Umieść je także w treści serwisu. Pamiętaj o zastosowaniu odmienionej, naturalnej formy. Zamiast „wibratory sex shop” powinno być „wibratory w sex shopie”. Long taile, a zatem frazy z długim ogonem na przykład „hotel z klubem nocnym w Krakowie”, również są przydatne.

Wizerunek Twojego biznesu w Internecie poprawi interesujący content, a więc treści w formie artykułów poradnikowych na firmowym blogu. Dobrze, aby nawiązywały do zasady „E-A-T”, a więc były oparte na wiedzy, autorytecie lub wiarygodności i zaufaniu.

O czym jeszcze warto wiedzieć?

Prowadzisz sieć klubów nocnych, agencji towarzyskich czy sex shopów w kilku miastach? W takim razie zleć stworzenie landing pages, a zatem stron docelowych. Powinny zawierać ciekawą treść i być skierowane do klientów konkretnej miejscowości lub dzielnicy. Nie można zapomnieć o danych kontaktowych. Dobrze także dodać takie elementy jak:

  • możliwość dodawania ocen i opinii przez internautów,
  • zdjęcia i atrybuty ALT – tekst alternatywny pliku graficznego,
  • linkowanie między podstronami.

Jakie są korzyści z Google Moja Firma?

Google Moja Firma jest bezpłatnym narzędziem umożliwiającym promocję lokalnych firm. W ten sposób informacje o firmie wyświetlają się na mapach Google, a także w wyszukiwarce. Dlatego Google My Business to doskonałe rozwiązanie dla małych, jak i średnich przedsiębiorstw, działającym w zakresie branży erotycznej. Do głównych zalet GMB zaliczają się:

  • opcja oceniania – jako właściciel firmy będziesz mógł odpowiedzieć na oceny internautów,
  • budowa zaufania wśród internautów,
  • łatwy dostęp do informacji o przedsiębiorstwie – wygodny kontakt z klientami,
  • dojście do statystyk – monitorowanie działań internautów oraz dostęp do informacji, jak została znaleziona Twoja firma.



Wykonaj darmowy audyt strony i popraw jej widoczność w wyszukiwarce. Wykonaj teraz>>



Wnioski: Jakie są główne zalety lokalnego SEO?

Według raportu Gemius „E-commerce w Polsce”, aż 77% internautów korzysta z opcji zamawiania towarów czy korzystania z usług w Internecie. Dzięki wdrożeniu lokalnego SEO dociera się do większej liczby klientów. Poprzez właściwe działania z zakresu SEO:

  • poprawisz pozycję Twojej strony WWW w lokalnych wynikach wyszukiwania – zazwyczaj internauci klikają w wysokie pozycje,
  • zaoszczędzisz czas i pieniądze – w związku z pozycjonowaniem ogólnokrajowych fraz,
  • dotrzesz do klientów korzystających z urządzeń mobilnych – zwykle internauci używają smartfonów. Korzysta z nich aż 76% internautów jak wynika z raportu Gemius.

Co ciekawe, lokalne frazy związane są z mniejszą konkurencją w porównaniu z ogólnymi słowami kluczowymi. Wówczas możliwe jest szybsze zobaczenie efektów.

Działasz w branży erotycznej? Dowiedz się, jak wprowadzić lokalne SEO i dotrzeć do klientów w pobliżu!

Źródło: Gemius

Dziękujemy za ocenę artykułu

Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Pliki cookies (tzw. "ciasteczka") stanowią dane informatyczne, w szczególności tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.

Dowiedz się więcej Akceptuję