Rozkoszyk.pl

Strona zawiera treści przeznaczone dla osób pełnoletnich

Czy masz ukończone 18 lat?

SEO lokalne a branża erotyczna – sukces w dotarciu do klientów w pobliżu!

SEO lokalne a branża erotyczna – sukces w dotarciu do klientów w pobliżu!

 SEO lokalne a branża erotyczna – sukces w dotarciu do klientów w pobliżu!

Jesteś producentem prezerwatyw? A może prowadzisz sex shop, klub nocny lub agencję towarzyską? Chciałbyś dotrzeć do nowych klientów w pobliżu? W takim razie dowiedz się, czym jest dokładnie lokalne SEO. Chcesz się dowiedzieć, jak wygląda pozycjonowanie stron internetowych? W naszym artykule wyjaśniamy, jakie są korzyści z posiadania wizytówki w Google Moja Firma!

Przeczytaj również: Co można kupić w sex shopie?

Lokalne SEO a branża erotyczna – co należy wiedzieć?

W celu zwiększenia widoczności stron WWW na konkretne zapytania w wyszukiwarce wdraża się lokalne SEO. Działania opierają się na pozycjonowaniu strony na konkretną lokalizację, a zatem:

  • miasto,
  • region,
  • dzielnica.

Istotne są poza tym działania wspierające lokalne SEO. Dzięki wysokiej pozycji w wyszukiwarce, użytkownicy Internetu łatwo znajdą stronę Twojego biznesu. Jest to pomocne w przypadku, gdy chcą znaleźć firmę lub usługę w pobliżu. Aby znaleźć w swojej miejscowości specjalistę z branży erotycznej, wystarczy wpisać:

  • sex shop Lublin,
  • agencje towarzyskie Warszawa,
  • kluby nocne Wrocław.

Warto wiedzieć, że internauci nie zawsze wprowadzają frazę z lokalizacją. Zwykle to Google pokazuje im oferty w sąsiedztwie. Co to oznacza? Że internauta na przykład ze Szczecina wpisze w wyszukiwarkę „sex shop”, a na podstawie jego lokalizacji Google wskaże wyniki dla wszystkich firm działających w pobliżu.

Reklamować się w Internecie można na wiele sposobów. Pomocna będzie strona internetowa, blog z artykułami czy obecność w Social Media.

SEO lokalne a branża erotyczna

Lokalne SEO jest szczególnie polecane firmom, które działają w branży erotycznej czy są producentami prezerwatyw. Sprawdzi się zarówno w małych firmach, jak i dużych sieciach na przykład agencji towarzyskich czy sex shopów, prowadzących działalność stacjonarnie w konkretnej miejscowości czy województwie. Jeśli Twój biznes funkcjonuje w różnych miastach, to pozycjonuj je na dane lokalizacje.

Wszystko o lokalnej optymalizacji!

Optymalizacja strony internetowej Twojej firmy pozwoli Ci zbudować lokalną widoczność. Wystarczy, że zamieścisz takie informacje jak:

  • nazwa firmy,
  • dane kontaktowe,
  • godziny pracy.

Powyższe informacje muszą się znaleźć w zakładce „Kontakt”. Dzięki danym kontaktowym w stopce, będą się one pojawiać również na podstronach. W ten sposób roboty wyszukiwarki lepiej zrozumieją stronę WWW Twojego biznesu. Ważne, abyć oznaczył dane kontaktowe danymi strukturalnymi, a zatem schema.org. Użyj koniecznie fraz z lokalizacją. Przykłady:

  • miasto – sex shop w Lublinie,
  • dzielnica – agencja towarzyska na Woli,
  • region – klub nocny w mazowieckim.

Dane informacje na temat lokalizacji muszą się znaleźć w tagach title oraz nagłówkach H1. Umieść je także w treści serwisu. Pamiętaj o zastosowaniu odmienionej, naturalnej formy. Zamiast „wibratory sex shop” powinno być „wibratory w sex shopie”. Long taile, a zatem frazy z długim ogonem na przykład „hotel z klubem nocnym w Krakowie”, również są przydatne.

Wizerunek Twojego biznesu w Internecie poprawi interesujący content, a więc treści w formie artykułów poradnikowych na firmowym blogu. Dobrze, aby nawiązywały do zasady „E-A-T”, a więc były oparte na wiedzy, autorytecie lub wiarygodności i zaufaniu.

O czym jeszcze warto wiedzieć?

Prowadzisz sieć klubów nocnych, agencji towarzyskich czy sex shopów w kilku miastach? W takim razie zleć stworzenie landing pages, a zatem stron docelowych. Powinny zawierać ciekawą treść i być skierowane do klientów konkretnej miejscowości lub dzielnicy. Nie można zapomnieć o danych kontaktowych. Dobrze także dodać takie elementy jak:

  • możliwość dodawania ocen i opinii przez internautów,
  • zdjęcia i atrybuty ALT – tekst alternatywny pliku graficznego,
  • linkowanie między podstronami.

Jakie są korzyści z Google Moja Firma?

Google Moja Firma jest bezpłatnym narzędziem umożliwiającym promocję lokalnych firm. W ten sposób informacje o firmie wyświetlają się na mapach Google, a także w wyszukiwarce. Dlatego Google My Business to doskonałe rozwiązanie dla małych, jak i średnich przedsiębiorstw, działającym w zakresie branży erotycznej. Do głównych zalet GMB zaliczają się:

  • opcja oceniania – jako właściciel firmy będziesz mógł odpowiedzieć na oceny internautów,
  • budowa zaufania wśród internautów,
  • łatwy dostęp do informacji o przedsiębiorstwie – wygodny kontakt z klientami,
  • dojście do statystyk – monitorowanie działań internautów oraz dostęp do informacji, jak została znaleziona Twoja firma.



Wykonaj darmowy audyt strony i popraw jej widoczność w wyszukiwarce. Wykonaj teraz>>



Wnioski: Jakie są główne zalety lokalnego SEO?

Według raportu Gemius „E-commerce w Polsce”, aż 77% internautów korzysta z opcji zamawiania towarów czy korzystania z usług w Internecie. Dzięki wdrożeniu lokalnego SEO dociera się do większej liczby klientów. Poprzez właściwe działania z zakresu SEO:

  • poprawisz pozycję Twojej strony WWW w lokalnych wynikach wyszukiwania – zazwyczaj internauci klikają w wysokie pozycje,
  • zaoszczędzisz czas i pieniądze – w związku z pozycjonowaniem ogólnokrajowych fraz,
  • dotrzesz do klientów korzystających z urządzeń mobilnych – zwykle internauci używają smartfonów. Korzysta z nich aż 76% internautów jak wynika z raportu Gemius.

Co ciekawe, lokalne frazy związane są z mniejszą konkurencją w porównaniu z ogólnymi słowami kluczowymi. Wówczas możliwe jest szybsze zobaczenie efektów.

Działasz w branży erotycznej? Dowiedz się, jak wprowadzić lokalne SEO i dotrzeć do klientów w pobliżu!

Źródło: Gemius

Dziękujemy za ocenę artykułu

Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.