SEO lokalne a branża erotyczna – sukces w dotarciu do klientów w pobliżu!
SEO lokalne a branża erotyczna – sukces w dotarciu do klientów w pobliżu!
Jesteś producentem prezerwatyw? A może prowadzisz sex shop, klub nocny lub agencję towarzyską? Chciałbyś dotrzeć do nowych klientów w pobliżu? W takim razie dowiedz się, czym jest dokładnie lokalne SEO. Chcesz się dowiedzieć, jak wygląda pozycjonowanie stron internetowych? W naszym artykule wyjaśniamy, jakie są korzyści z posiadania wizytówki w Google Moja Firma!
Przeczytaj również: Co można kupić w sex shopie?
Lokalne SEO a branża erotyczna – co należy wiedzieć?
W celu zwiększenia widoczności stron WWW na konkretne zapytania w wyszukiwarce wdraża się lokalne SEO. Działania opierają się na pozycjonowaniu strony na konkretną lokalizację, a zatem:
- miasto,
- region,
- dzielnica.
Istotne są poza tym działania wspierające lokalne SEO. Dzięki wysokiej pozycji w wyszukiwarce, użytkownicy Internetu łatwo znajdą stronę Twojego biznesu. Jest to pomocne w przypadku, gdy chcą znaleźć firmę lub usługę w pobliżu. Aby znaleźć w swojej miejscowości specjalistę z branży erotycznej, wystarczy wpisać:
- sex shop Lublin,
- agencje towarzyskie Warszawa,
- kluby nocne Wrocław.
Warto wiedzieć, że internauci nie zawsze wprowadzają frazę z lokalizacją. Zwykle to Google pokazuje im oferty w sąsiedztwie. Co to oznacza? Że internauta na przykład ze Szczecina wpisze w wyszukiwarkę „sex shop”, a na podstawie jego lokalizacji Google wskaże wyniki dla wszystkich firm działających w pobliżu.
Reklamować się w Internecie można na wiele sposobów. Pomocna będzie strona internetowa, blog z artykułami czy obecność w Social Media.
SEO lokalne a branża erotyczna
Lokalne SEO jest szczególnie polecane firmom, które działają w branży erotycznej czy są producentami prezerwatyw. Sprawdzi się zarówno w małych firmach, jak i dużych sieciach na przykład agencji towarzyskich czy sex shopów, prowadzących działalność stacjonarnie w konkretnej miejscowości czy województwie. Jeśli Twój biznes funkcjonuje w różnych miastach, to pozycjonuj je na dane lokalizacje.
Wszystko o lokalnej optymalizacji!
Optymalizacja strony internetowej Twojej firmy pozwoli Ci zbudować lokalną widoczność. Wystarczy, że zamieścisz takie informacje jak:
- nazwa firmy,
- dane kontaktowe,
- godziny pracy.
Powyższe informacje muszą się znaleźć w zakładce „Kontakt”. Dzięki danym kontaktowym w stopce, będą się one pojawiać również na podstronach. W ten sposób roboty wyszukiwarki lepiej zrozumieją stronę WWW Twojego biznesu. Ważne, abyć oznaczył dane kontaktowe danymi strukturalnymi, a zatem schema.org. Użyj koniecznie fraz z lokalizacją. Przykłady:
- miasto – sex shop w Lublinie,
- dzielnica – agencja towarzyska na Woli,
- region – klub nocny w mazowieckim.
Dane informacje na temat lokalizacji muszą się znaleźć w tagach title oraz nagłówkach H1. Umieść je także w treści serwisu. Pamiętaj o zastosowaniu odmienionej, naturalnej formy. Zamiast „wibratory sex shop” powinno być „wibratory w sex shopie”. Long taile, a zatem frazy z długim ogonem na przykład „hotel z klubem nocnym w Krakowie”, również są przydatne.
Wizerunek Twojego biznesu w Internecie poprawi interesujący content, a więc treści w formie artykułów poradnikowych na firmowym blogu. Dobrze, aby nawiązywały do zasady „E-A-T”, a więc były oparte na wiedzy, autorytecie lub wiarygodności i zaufaniu.
O czym jeszcze warto wiedzieć?
Prowadzisz sieć klubów nocnych, agencji towarzyskich czy sex shopów w kilku miastach? W takim razie zleć stworzenie landing pages, a zatem stron docelowych. Powinny zawierać ciekawą treść i być skierowane do klientów konkretnej miejscowości lub dzielnicy. Nie można zapomnieć o danych kontaktowych. Dobrze także dodać takie elementy jak:
- możliwość dodawania ocen i opinii przez internautów,
- zdjęcia i atrybuty ALT – tekst alternatywny pliku graficznego,
- linkowanie między podstronami.
Jakie są korzyści z Google Moja Firma?
Google Moja Firma jest bezpłatnym narzędziem umożliwiającym promocję lokalnych firm. W ten sposób informacje o firmie wyświetlają się na mapach Google, a także w wyszukiwarce. Dlatego Google My Business to doskonałe rozwiązanie dla małych, jak i średnich przedsiębiorstw, działającym w zakresie branży erotycznej. Do głównych zalet GMB zaliczają się:
- opcja oceniania – jako właściciel firmy będziesz mógł odpowiedzieć na oceny internautów,
- budowa zaufania wśród internautów,
- łatwy dostęp do informacji o przedsiębiorstwie – wygodny kontakt z klientami,
- dojście do statystyk – monitorowanie działań internautów oraz dostęp do informacji, jak została znaleziona Twoja firma.
Wykonaj darmowy audyt strony i popraw jej widoczność w wyszukiwarce. Wykonaj teraz>>
Wnioski: Jakie są główne zalety lokalnego SEO?
Według raportu Gemius „E-commerce w Polsce”, aż 77% internautów korzysta z opcji zamawiania towarów czy korzystania z usług w Internecie. Dzięki wdrożeniu lokalnego SEO dociera się do większej liczby klientów. Poprzez właściwe działania z zakresu SEO:
- poprawisz pozycję Twojej strony WWW w lokalnych wynikach wyszukiwania – zazwyczaj internauci klikają w wysokie pozycje,
- zaoszczędzisz czas i pieniądze – w związku z pozycjonowaniem ogólnokrajowych fraz,
- dotrzesz do klientów korzystających z urządzeń mobilnych – zwykle internauci używają smartfonów. Korzysta z nich aż 76% internautów jak wynika z raportu Gemius.
Co ciekawe, lokalne frazy związane są z mniejszą konkurencją w porównaniu z ogólnymi słowami kluczowymi. Wówczas możliwe jest szybsze zobaczenie efektów.
Działasz w branży erotycznej? Dowiedz się, jak wprowadzić lokalne SEO i dotrzeć do klientów w pobliżu!
Źródło: Gemius
Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana